zondag 5 februari 2017

Het kan altijd erger - een rectificatie!

Nog eens een kort blog, mijn hoofd en lijf zitten nog steeds vol ziektekiemen die er uit willen. Hardnekkig die griep! Maar beloofd is beloofd, daarbij, ben wel altijd kritisch maar zal mijn ongelijk altijd toegeven wanneer dat van toepassing is. Een man een man, een woord een woord.

Een rectificatie dus.
In mijn vorige blog verhaalde ik over het gebrek aan communicatie skills van het bestuur van Paladijn, een woonvorm in Almere. En ook hier, wanneer je maar hard genoeg schopt op Social Media kan het ineens wél. Er viel een mail in de mailbox van de voorzitter van de club. De beste man was op de hoogte gebracht van mijn verhaal en reageerde daar op. Of zoals hij het zelf stelde "Aangezien die informatie incompleet is heb ik er behoefte aan om wat dingen recht te zetten."
Vervolgens een verhaal met wat informatie waar ik wat aan heb. Ik duik in de mailgeschiedenis van Wil en zo waar.... op 22-2-2016 blijkt ze de info te hebben verstrekt om Sharon op de wachtlijst te zetten. Dat dient dus te worden rechtgezet, bij deze.


Dat we een jaar hebben moeten wachten op antwoord en dat de laatste mail van Wil nog steeds niet is beantwoord, daar wordt gemakshalve aan voorbijgegaan. Wederom bevestigd deze voorzitter dat vragen van geïnteresseerde ouders omtrent Paladijn niet beantwoord worden. Of zoals hij het zelf verwoord "Wij krijgen bovendien met enige regelmaat verzoeken voor een gesprek/ bezoek Paladijn. Omdat dit te veel tijd vergt van de zorgmedewerkers doen wij dit niet als er geen zicht is op een plaats. Voor zover mij bekend bent u daarop ook gewezen."

Dus op de wachtlijst plaatsen kan men wel, maar ouders adequaat informeren over de mogelijkheden kan niet. Reden voor ons om, zoals ook werd voorgesteld, Sharon van de lijst te laten verwijderen.
En zo sluit ook dit hoofdstuk weer.

Je zal maar ouder zijn van iemand met een verstandelijke beperking in Almere, ik wens jullie sterkte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten